Expedició de certificats del padró d'habitants per demanar una moratòria del pagament de la hipoteca.

Dimarts, 31 de març de 2020

Durant aquests dies de confinament, si us cal un certificat del padró per demanar la moratòria del pagament de la hipoteca, podeu demanar-nos-el via correu electrònic.
Consulteu aquí com ho heu de fer.

Si, d'acord amb el Real Decreto Ley 8/2020, pel qual s'estableixen mesures per demanar un aplaçament del pagament de la hipoteca de la vivenda familiar i habitual, necessiteu un certificat de convivència, podeu demanar-nos-el de la següent manera:

1.- Envia un correu electrònic a les oficines municipals, masiesr@diba.cat
-a l'assumpte del correu escriu: petició de certificat d'empadronament + el teu nom i cognoms 
-explica què necessites i sobretot indica l'adreça del domicili i un telèfon de contacte.
-adjunta-hi una foto dels DNIs/NIE de tota la família. Només la part de davant del DNI/NIE.

2.- Així que llegim el correu, i per tal de confirmar la recepció, us respondrem i us indicarem si el que heu enviat és correcte.

3.- Durant l'estat d'alarma l'expedició dels certificats per a la moratòria de les hipoteques serà gratuïta.

4.- En cas de dubtes o de no disposar de correu electrònic, truqueu  a les oficines municipals 93 854 00 27.

 

Darrera actualització: 18.05.2020 | 19:30