Avisos
- El 24 de desembre no hi haurà recollida de multiproducte 21/12/2020
Us informem que el dijous 24 de desembre no hi haurà servei de recollida de multiproducte.
- Dijous 3 de desembre, cribatge massiu al CAP de Roda de Ter 30/11/2020
Es demana la col.laboració de la població per tal de fer el màxim número de proves, per tal de detectar persones assimptomàtiques positives.
Hi podeu anar quan us vagi bé, sense demanar cita prèvia, dins l'horari de 9 a 17h. - Calendari setmanal del porta a porta 20/11/2020
Us fem a mà el calendari setmanal de la recollida porta a porta del multiproducte i el rebuig.
ATENCIÓ. Dies festius sense recollida: els dies 25 de desembre i 1 de gener no hi haurà recollida. Per tant, els dies 24 i 31 de desembre NO haurem de treure les deixalles al carrer.
Recordeu que sempre podeu fer ús de l'àrea d'aportació situada a l'Ajuntament, i que s'obre amb targeta. - Serveis Socials. Nous horaris d'atenció. 15/10/2020
A partir del 19 d'octubre:
-La treballadora social, Marta Vivet, atendrà els dilluns de 9 a 15h.
-El servei d'educadora social es veurà reforçat amb l'incorporació d'una altra educadora, que juntament amb la Mercè Comas us atendran els dijous.
Recordeu que cal demanar cita prèvia trucant a les oficines municipals, 938540027. - Acapte de sang, dissabte 26 de setembre, a la Sala polivalent. 16/09/2020
De les 10 a 14h i de 17 a 21h.
Cal fer inscripció prèvia: formulari per fer reserva d'hora.
Vine a donar sang, ets imprescindible. - Tingueu precaució quan hi ha aiguats. No passeu per passeres ni prop de lleres de rius i rieres. 08/06/2020
Mentre duri aquest episodi de pluges fortes, no passeu pel camí de Malars. Eviteu les passeres i camins pròxims a rius i rieres.
Pot haver-hi crescudes sobtades del cabal d'aigua. - Es reprèn l'atenció presencial del servei de benestar social municipal 21/05/2020
Dilluns 25 de maig es reincorporen la treballadora social i l'educadora social a les oficines municipals.
Atendran en un horari diferent a l'habitual mentre duri l'estat d'alarma. - Dijous 21 de maig. Sessió extraordinària del Ple de l'Ajuntament 20/05/2020
A les 19h, a la Sala de Plens de l'Ajuntament.
- Accés a la zona de Còdol 20/05/2020
Durant l'estat d'alarma es mantindrà tancada la porta del camí d'accés a Còdol.
- La deixalleria municipal de Manlleu ja torna a estar oberta al públic. 04/05/2020
A partir de dimarts 5 de maig.
Serà obligatori l'ús de guants i mascareta. - Exposició al públic del padró de l'IAE. 02/04/2020
En motiu de l'emergència sanitària provocada pel covid-19, s'ha ampliat el termini d'exposició pública de l'impost d'activitats econòmiques (IAE), que serà de l'1 d'abril al 20 de maig ambdós inclosos.
- Expedició de certificats del padró d'habitants per demanar una moratòria del pagament de la hipoteca. 31/03/2020
Durant aquests dies de confinament, si us cal un certificat del padró per demanar la moratòria del pagament de la hipoteca, podeu demanar-nos-el via correu electrònic.
Consulteu aquí com ho heu de fer. - La Deixalleria municipal de Manlleu està tancada. 27/03/2020
Mentre duri l'estat d'alarma, la deixalleria municipal de Manlleu estarà tancada.
- Tancament de les oficines de l'OGT en motiu de l'estat d'alarma. 25/03/2020
Podeu posar-vos-hi en contacte mitjançant canals telemàtics o per telèfon.
- Cas de coronavirus al municipi 22/03/2020
Es confirma un cas positiu de Coronavirus en una veïna de Les Masies de Roda.
- Informació Ctra. de Malars i dels Molins. 21/02/2020
27 febrer. Actualització de la informació:
Dimecres 27 de febrer, a partir de 2quarts de 3 de la tarda, ja es podrà circular per la Ctra. dels Molins.
La Ctra. de Malars, estarà oberta al trànsit el dimarts 3 de març.
- Terminis per fer foc i activitats amb risc d'incendi 20/02/2020
Fins el 14 de març podeu fer crema de restes vegetals i altres activitats, només fent una comunicació a l'Ajuntament.