En marxa un nou servei per resoldre dubtes sobre tramitació electrònica

Divendres, 12 de juny de 2020 a les 00:00

Servei a càrrec de la Diputació de Barcelona i amb la finalitat de donar suport als veïns i veïnes.
Si us cal fer un tràmit electrònic i teniu dubtes o us sorgeix algun problema, feu servir aquest servei.

La situació de confinament parcial i la necessitat de mantenir les mesures de distància social i de reduir, en la mesura del possible, la mobilitat, recomanen afavorir la realització de tràmits de forma telemàtica.

La realització de tràmits de forma telemàtica amb l’administració però, exigeix de coneixements, sistemes d’autenticació i habilitats que molts veïns i veïnes no tenen assolits.
Donar-vos suport en aquesta relació telemàtica és l’objectiu d’aquest servei que Diputació de Barcelona activa temporalment amb caràcter extraordinari pels ajuntaments SeTDIBA.
Els destinataris del servei sou els veïns i veïnes
 (particulars, empreses, entitats,...).

En resum, si us cal fer un tràmit electrònic i teniu dubtes o us sorgeix algun problema, feu servir aquest servei.


COM PUC FER SERVIR AQUEST SERVEI?
-Trucant al 93 402 06 06. Horari: del 8 de juny al 17 de juliol, de 9 a 18h. Del 20 al 24 de juliol, de 9 a 14h.
o bé,
-Enviant un correu electrònic a tramits@diba.cat , explicant molt breument el dubte i deixant les vostres dades de contacte, sobretot un telèfon.
-Omplint aquest formulari, i us trucaran.


HORARI D'ATENCIÓ:
-del 8 de juny al 17 de juliol de 9 a 18 h 
-del 20 al 24 de juliol de 9 a 14 h 


QUIN TIPUS DE CONSULTES RESOL AQUEST SERVEI?
Totes aquelles relacionades amb la tramitació electrònica de l’Ajuntament:

  • Presentació de sol·licituds.
  • Ús de sistemes d’identificació: alta de l’idCAT Mòbil, certificats digitals (alta de l’IDCAT, petició de certificats de representant de persona jurídica,...)
  • Creació i presentació de factures.
  • Accés a notificacions electròniques.
  • Verificació de documents.
  • Signatura electrònica de documents. 


ES TRACTA D'UN SERVEI PERMANENT?
Es tracta d’un servei extraordinari que es presta del 8 de juny al 24 de juliol.


ENLLAÇOS PER ACCEDIR ALS TRÀMITS QUE PODEU REALITZAR ONLINE AMB AQUEST AJUNTAMENT.
-CATÀLEG DE TRÀMITS I GESTIONS HABITUALS, DE TOT TIPUS
: instància genèrica, petició llicència d'obres, petició de subvenció per part d'una entitat, etc etc...

-COVID19. AJUTS que concedeix aquest Ajuntament. Termini de presentació de sol.licituds: 30 de setembre de 2020.

-FOOD TRUCK. Licitació per la instal.lació d'un food truck a la zona de la Sala polivalent. Termini de presentació de sol.licituds: 16 de juny de 2020.

 

 

Darrera actualització: 10.08.2020 | 11:54