Tràmits i gestions

Necessites un cop de mà?

Posa't en contacte amb el servei d'ajuda Fem-ho fàcil de la Diputació de Barcelona i t'ajudaran en qualsevol gestió digital.

  • Al telèfon 935 950 464, o envia un mail a tramits@diba.cat, o directament al seu web Fem-ho fàcil.
  • T'indicaran com entrar una instància, t'ajudaran a fer-te l'idCAT mòbil, registrar una factura, etc.
  • Et resoldran qualsevol dubte i et guiaran en qualsevol tràmit digital que vulguis fer amb l'Ajuntament.

L'idcat mòbil

Per poder realitzar qualsevol tramitació electrònica cal que us identifiqueu. Una manera d'indentificar-vos és mitjançant l'idcat mòbil.
Si no disposeu d'idcat mòbil el podeu obtenir fàcilment, amb el DNI i la targeta sanitària, seguint els passos que trobareu en aquest vídeo explicatiu. (aquí en castellano).
També podeu anar a la web d'idcat mòbil on hi trobareu tota la informació necessària.

Qui pot fer tramitació electrònica i qui presencial?

Si sou una empresa, entitat, professional o persona jurídica, recordeu que esteu obligats a realitzar els tràmits via telemàtica. No les podeu realitzar de manera presencial.
Més informació sobre aquesta obligatorietat .

Si sou un veí/veïna o persona física, podeu optar per la tramitació via telemàtica o presencial.

Darrera actualització: 01.12.2022 | 13:05
Darrera actualització: 01.12.2022 | 13:05