Queixes, suggeriments i propostes
La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Normativa reguladora:
• Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
• Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
• Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
• Llei 30/1992, del 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i modificacions posteriors.
• Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
Quin cost té:
Gratuït
Quan es dóna resposta:
El termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.
Silenci administratiu: Per la naturalesa del tràmit no es contempla.
Normativa reguladora del silenci administratiu
• Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
• Llei 30/1992, del 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i modificacions posteriors.
Vies de reclamació: Les ordinàries del procediment administratiu.
Qui pot sol·licitar-ho:
Qualsevol persona
Cal aportar:
- Tota la documentació que es cregui necessària
Canals de tramitació:
-
Presencial
A les oficines municipals. Si cal omplir una instància us en proporcionarem una. També podeu portar-la omplerta, us la podeu descarregar al tràmit Instància Genèrica.
-
Telemàticament
Podeu enviar-nos un correu electrònic a masiesr@diba.cat. Si voleu pesentar una instància, aneu a Tramitar Ara i ompliu el formulari. Podeu adjuntar la documentació que us sembli necessària, sempre en format pdf.
Tramitar ara -
Telefònicament
Tel: Oficies municipals, 93 854 00 27 (Dilluns de 9h a 14h i de 15h a 20h. De dimarts a divendres de 9h a 14h.)